Monday, February 28, 2011

Holy Crap! (not literally) - 2 goals crossed off thanks to a 2 lb drop overnight!

OK, so I felt bloated yesterday and had some residual "girl stuff" happening but, as you all know, I was really happy about hitting 210.0 lbs yesterday.

Now, here comes a lil TMI but I slept in this a.m. - actually had nookie last night with Hubs and ended up going to sleep around 2:30 a.m. so he let me sleep until about 10 a.m.

That's the longest chunk of uninterrupted sleep I've had in awhile.

Got on the scale after I went pee this a.m. and I was down 2 lbs!!!


weight: 208.0 lbs!!!!!!!!!!!!

Seriously, it was AMAZING to see!
In fact, here's a pic!

So that's TWO more goals crossed off as of TODAY!!!

**25% = 208.5 lbs by March 10, 2011 - CHECK!

70 lbs lost from my July 23, 2010 weight = weight of 208 lbs by March 11, 2011 - CHECK!

(Does this mean I have to put out more often???)



  1. HAHA, My first thought..."It was the sex!!!" LOL

    Yay for you, way to go!!!!! You're an inspiration to me =)

    Let us know what the scale says when you "do the did again"...if it works my hubby just might get lucky. haha

  2. Yay for the sex! My man and I started our weight loss journey about 6 weeks ago and he insisted that regular bedroom sessions would be key to shedding the pounds. From the looks of it maybe he was right. Lol. Should we keep it a secret?

    I think you're awesome btw! I'm a new blogger and really enjoy following you! Best of luck!

  3. Whoo-hoo!

    Sex is totally good for you. Not just weight-loss wise but physically and mentally. Trust me, I have four kids. ;O)

    Congratulations! And before March 1st!

  4. Sex is great activity!

    congrats on meeting the 2 goals!

  5. That was some SERIOUS nookie!! hahahahaa Keep it up... you will be stepin on that scale at goal weight in no time mama!! ;)

  6. LOL!

    Considering my sex drive... if nookie really was the only thing that influenced my overnight loss... I'd have never gotten morbidly obese in the first place ;>


  7. How come I didn't lose two pounds then? ;)

  8. Yea for you!!